جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 9 اسفند 1400/ شماره 475
اُفت رقابت پ پ و پی وی سی ها، دلار نیمایی در یک قدمی کانال 23 هزار، مسیرهای متفاوت دلار صرافی و دلار آزاد، قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر، افت و خیز برنت روی مرز 100 دلار، بورس تهران مثبت شد،

اُفت رقابت پ پ و پی وی سی ها
مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ ها و پی وی سی در بورس کالا انجام گرفت و رقابت های این گروه جذاب با کاهش چشمگیر نسبت به هفته قبل به زیر 14 درصد رسید. پ پ های نساجی که هفته اول اسفند بین 4 تا 28 درصد رقابت شده بودند امروز با قیمت پایه تا نهایتا 14 درصد رقابت معامله شدند. پ پ های شیمیایی نیز که هفته قبل تا 20 درصد رقابت شده بودند امروز به زیر 10 درصد رقابت رسیدند. پی وی سی ها هم علی رغم افزایش 500 تومانی قیمت پایه، در رقابت ها کاهشی بودند و از 1 تا 21 درصد رقابت هفته قبل به 3 تا 5 درصد رقابت رسیدند. البته گرید s60 بندرامام تا 76 درصد رقابت شد.

دلار نیمایی در یک قدمی کانال 23 هزار
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 1 اسفند تا روز گذشته 33 تومان کاهش پیدا کرده بود، امروز نیز کاهشی بود و به 24 هزار و 8 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی روز گذشته، 31 تومان کاهش است. نکته مهم دلار نیمایی امروز عقب نشینی میانگین روزانه از کانال 24 هزار تومان به کانال 23 هزار و 900 تومان است که این نشان از کاهش بیشتر نیما در روزهای آینده دارد.

مسیرهای متفاوت دلار صرافی و دلار آزاد
دلار صرافی‌ها که روز گذشته با 21 تومان اُفت، در این صرافی 24 هزار و 656 تومان قیمت گذاری شده بود امروز را افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 30 تومان رشد تا ساعت 15.30 ، 24 هزار و 686 تومان قیمت گذاری شد. در مقابل دلار آزاد امروز همچنان کاهشی بود و با 90 تومان اُفت به 26 هزار و 230 تومان عقب نشینی کرد.

قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر
این هفته یک روز تعطیل دارد و به علت تعطیلی فردا، که مقارن با مبعث رسول اکرم است، عرضه های فردا به چهارشنبه منتقل شده. امروز قیمت های بازار، ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس قیمت همه کالاها یا بدون تغییر یا نهایتا تا 200 تومان کاهش بود. گروه پ پ نساجی mfi بالاها بدون تغییر و mfi پایین ها تا 700 تومان کاهش را ثبت کردند. پ پ های شیمیایی نیز امروز ترکیبی از بدون تغییر و تا 700 تومان افزایش بودند. گروه پی وی سی نیز امروز 100 تا 500 تومان افزایش را ثبت کردند.

افت و خیز برنت روی مرز 100 دلار
برنت که معاملات امروز و هفته جدید را با صعود به 103 دلار آغاز کرد در ادامه معاملات کاهشی شد و به کانال 101 دلار عقب نشینی کرد.  قیمت این لحظه برنت 101 دلار و 95 سنت.

بورس تهران مثبت شد
بالاخره بعد از دو روزِ کاهشی، شاخص کل بازار سرمایه که هفته را کاهشی آغاز کرد امروز اما افزایشی شد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 2 هزار و 580 واحد افزایش به 1 میلیون و 281 هزار واحد رسید.


 ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟